Apa yang kena buat sebelum membawa kereta berjalan jauh?

Hello semua.. Ar tahu yang hujung2 tahun ini, ramai yang pergi bercuti dan balik kampung.. Yelah, cuti sekolah pun tinggal 2 minggu sahaja dan ibubapa pun banyak nak menghabiskan cuti.

Sebelum berjalan jauh dengan berkereta, kan baik checkup kereta tu elok-elok dulu sebab kalau tersangkut dalam perjalanan, kan susah.. Kat sini, AR letak video mat salleh camna nak checkup kereta sebelum jauh.. Kita tahu yall tu kalau letak melayu punya video, mesti tak percaya kan…. kan.. kan…

Kalau terjumpa masalah yang perlu diselesaikan dulu, boleh tangguh perjalanan sebentar dan bawa kereta untuk repair dengan mekanik dulu..

Ok lah.. jumpa lagi dimasa dihadapan sebab AR pun nak pergi balik kampung ni…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *